Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE BODYZDRAV.SI
Veljavni od 01. 5. 2020

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino bodyzdrav.si upravlja družba B+F d.o.o., Hrastje 17 C, 2341 Limbuš, ID za DDV: SI22110801 (v nadaljevanju prodajalec).Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca in prodajalca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

  1. Registracija uporabnika - Matic
    Za uspešen nakup je registracija uporabnika obvezna. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi uporabnik uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika spletne trgovine bodyzdrav.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Ob registraciji prejme uporabnik na svoj elektronski naslov potrdilo o registraciji z dostopom do urejanja svojih uporabniških podatkov, kjer lahko spremeni svoje geslo in spremlja svoja naročila.
  2. Plačevanje

V spletna trgovina bodyzdrav.si kupcu omogoča naslednje načine plačila:
 

Plačilo po povzetju

V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

Ob dostavi in plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna strošek provizije za vplačilo zneska z UPN nalogom z vrstico OCR (takšne naloge priložimo na zunanjo stran pošiljke) po ceniku Pošte Slovenije. Znesek se informativno prikaže v končnem obrazcu za oddajo naročila. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo, da izberete način plačila po predračunu, ali plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu v naši poslovalnici.

Provizija za vplačilo zneska z UPN nalogom z vrstico OCR je prikazana v rubriki Stroški dostave.
 

Plačilo po predračunu - s predhodnim nakazilom

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali predračun. S tem predračunom nato (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu,...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, vas bomo kontaktirali za prevzem takoj, ko bo blago za to pripravljeno.
 

Plačilo z gotovino ob prevzemu pri ponudniku

V primeru, da želite blago osebno prevzeti in plačati na našem prevzemnem mestu, vas naprošamo, da na obrazcu za oddajo naročila označite osebni prevzem, plačilo v tem primeru je možno samo z gotovino.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in blago vrniti, če je to potrebno in mogoče. 
 

Plačilo s plačilnimi karticami

V spletni trgovini bodyzdrav.si je na voljo možnost plačila s plačilnimi karticami Activa, Maestro, MasterCard, Visa in American Express ali preko sistema PAYPAL. 

Ko je plačilo vidno na transakcijskem računu prodajalca, prodajalec pošlje naročene izdelke na naslov kupca za dostavo.

  1. Izdaja računa - Matic
    Prodajalec za naročene article kupcu izstavi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne upošteva.
  2. Dostava
    Izdelke prodajalec dostavlja v Sloveniji. Če je naročeno blago na zalogi v ponudnikovem skladišču in naročilo po povzetju kupec odda od ponedeljka do petka do 14. ure, bo blago odpremljeno s strani ponudnika še isti dan. V kolikor kupec naročilo odda po 14. uri je pošiljka s strani ponudnika odpremljena naslednji delovni dan.

Za naročila po predračunu, bo ponudnik blago odpremil naslednji delovni dan po prejemu kupčevega nakazila na njegov transakcijski račun.

Za blago, ki ga ponudnik nima na zalogi je dobavni rok glede na dogovor po prejetem naročilu, o katerem bo kupec obveščen s strani ponudnika po elektronski pošti ali po telefonu.

Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

 

Stroški dostave

 

Stroški pošiljanja izdelkov znašajo 3,00 EUR. Pri nakupu nad 30,00 EUR je poštnina brezplačna.

 

 

Plačilo po povzetju

 

Cena dostave za področje Slovenije se zaračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
 

Pri plačilu po povzetju kupcu pošta zaračuna provizijo za odkupnino, ki znaša

1,05 EUR za pošiljke v vrednosti do 98,00 EUR

1,07 % vrednosti za pošiljke vrednosti 98,00 EUR in več. 


Znesek provizije za odkupnino kupec poravna poštnemu uslužbencu ob prevzemu pošiljke skupaj z zneskom naročenega blaga.
 

Plačilo po predračunu - s predhodnim nakazilom

Pri plačilu po predračunu kupec nima stroškov dostave.
 

Plačilo z gotovino ob prevzemu na naslovu ponudnika

Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer je kupec za način dostave/prevzema označil osebni prevzem, bo ponudnik za vaša naročila blago pripravil v dogovorjenem dobavnem roku na izdajnem mestu ponudnika.

Obratovalni čas je od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, bo ponudnik o tem obvestil kupca z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali klicem na  telefonsko številko.

 

  1. Cene
    Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila. V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Vrednost zneska z DDV in strošek poštnine sta razvidna v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

 

  1. Koda za popust - Matic
    Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Valens in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete v oglasnih sporočilih ali drugih medijih. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen. Kodo za popust izkoristite tako, da izberete artikle, ki jih želite kupiti in jih date v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Prikaži košarico. V košarici pod naštetimi izbranimi izdelki vpišite kodo za popust. Vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba poravnati. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  2. Postopek obveščanja o nakupu- Matic- ali obstaja
    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in podatke za nakazilo kupnine. Ko prodajalec prejme plačilo in kupcu odpremi izdelke, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je njegovo naročilo na poti.
  3. Varnost
    Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Prodajalec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
  4. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa
    Že kupljeno blago pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 14 dni od prejema blaga pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec. Kupcu pripada pravica, da v 14 dneh po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
    Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto info@bplusfond.com, blago pa vrniti v tridesetih (30) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema odkupninskih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, ne da kupec to zahteva.
  5. Reklamacije in garancija
    Kupec lahko reklamira blago, če to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate po telefonu 080 2991 ali po e-pošti info@bplusfond.com, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov po našem kurirju. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas na naše stroške. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru, da je paket, ki ga prejme kupec, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in sicer tako, da o zadevi najprej obvesti prodajalca po e-pošti info@ bplusfond.com ali po telefonu 080 2991, ta pa po predhodnem dogovoru s kupcem pošlje kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot jo je kupec prejel ne da bi karkoli dodal ali odstranil, kupec pa izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
  6. Omejitev odgovornosti
    Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je treba vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
  7. Pritožbe in spori
    Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav kupec lahko s prodajalcem komunicira preko telefona 080 2991 ali po e-pošti info@bplusfond.com. Pritožba se pošlje na e-poštni naslov info@bplusfond.com Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo pri reševanju spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
  8. Varovanje osebnih podatkov
    Valens se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih kupcev v spletni trgovini: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s prodajalcem ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino. Prodajalec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
    Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Hvala za vaš nakup.

 

Uporabni nasveti
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-1' is not a valid section type
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-2' is not a valid section type
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-3' is not a valid section type
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-4' is not a valid section type
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-5' is not a valid section type
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-6' is not a valid section type
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-7' is not a valid section type
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-8' is not a valid section type
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-9' is not a valid section type
Liquid error: Error in tag 'section' - 'anmegamenu-vert-10' is not a valid section type

Nekdo je ravnokar kupil

Belinal® immuno - Imunski trojček
6 minut nazaj iz Murske Sobote

S klikom na gumb "Sprejmi" ali katero koli drugo povezavo zunaj tega sporočila, sprejmete uporabo piškotkov in uporabo podatkov o vaših spletnih navadah za namene prikazovanja ciljanega oglaševanja na družabnih omrežjih in drugih straneh. Preberi več

Client service

Have a question?
You may contact us!

OUR CONTACTS:
080 2991
Mon-Fri: 9:00 am - 6:00 pm
Sat: 9:00 am - 4:00 pm
Sun: 9:00 am - 2:00 pm
Hrastje 17C, Limbuš 2341, Slovenija
Delivery:

Free delivery all orders of $120 or more of eligible items across any product category qualify

PAYMENTS:

Credit Card: Visa, MasterCard, Maestro, American Express

RETUN POLICY:

You can return any item purchased within 16 days of the delivery date

Do you like any template? Apply its settings to your store — just select the template you like and press the «Apply» button of the desirable one. Templates can be switched at any time.
Applying a new template overrides the settings. Press «Copy» and paste it into any text file to save your current settings.

Export

Import

Import